Medvědí pohádky /
Námětem výchovných antropomorfizujících příběhů ze života medvědů je zesměšnění lenosti (Jak měl medvěd namále), odsouzení života bez práce a života založeného na práci jiných (Jak medvěda Barnabáše rozbolela záda, Jak našel medvěd Ťapák zlatý knoflík), snaha o bezprostřednost vztahu jednoho k druhé...
Hlavní autor: | Doskočilová, Hana, 1936- |
---|---|
Další autoři: | Zápal, Jaromír, 1923-1983 |
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Praha :
Albatros,
1973 :
|
Vydání: | 1. vyd. |
Témata: | |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
LEADER | 01263nam a2200253 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 164290 | ||
005 | 20190610221343.0 | ||
008 | 140206s1973 xr ||||||||||||||czecze d | ||
015 | |a cnb000440287 | ||
035 | |a (OCoLC)42157325 | ||
040 | |b cze | ||
100 | 1 | |a Doskočilová, Hana, |d 1936- |4 aut | |
245 | 1 | 0 | |a Medvědí pohádky / |c Hana Doskočilová ; il. Jaromír Zápal |
250 | |a 1. vyd. | ||
260 | |a Praha : |b Albatros, |c 1973 : |f (PG) | ||
300 | |a 49, [3] s. : |b il. | ||
500 | |a 15000 výt | ||
500 | |a Barev. il. tit. list | ||
520 | |a Námětem výchovných antropomorfizujících příběhů ze života medvědů je zesměšnění lenosti (Jak měl medvěd namále), odsouzení života bez práce a života založeného na práci jiných (Jak medvěda Barnabáše rozbolela záda, Jak našel medvěd Ťapák zlatý knoflík), snaha o bezprostřednost vztahu jednoho k druhému (Jak šel medvěd na námluvy) a úsilí vést děti k životní všestrannosti a samostatnosti (Jak se vychovávají malí medvědi) | ||
653 | 0 | |a pohádky |a A | |
700 | 1 | |a Zápal, Jaromír, |d 1923-1983 |4 ill | |
999 | |d 164290 | ||
993 | |0 0 |1 439590001922 |4 0 |6 KAC_M |7 0 |9 307391 |b 0 |c 1890 |d 2014-02-06 |e 0 |f KAC |g KAC M |i fondy knihovny |j 0 |l KAC |n 0 |r 2019-06-10 |t 8 |w 2019-06-10 |y KN |